Trzecia kategoria stron internetowych – sklepy internetowe. Kolejne podejście jak ugryźć RWD w tym wypadku.
Jak łatwo się domyślić będzie to znowu trudniejsze niż w przypadku strony typu CMS, a w porównaniu do e-wizytówki to ogromna przepaść. Dlaczego? Sklep posiada dodatkowe strony, które są dla niego specyficzne i wymają ukazania bardzo dużej liczby szczegółów dla użytkownika, co na małych rozdzielczościach może być kłopotliwe. Są to strony ściśle związane z produktami i zakupami:
- karta produktu
- szczegółowe zdjęcia asortymentu
- koszyk
- kroki koszyka i operacje w nim
- panel dla zalogowanych użytkowników
- sprawdzanie statusu przesyłki
Temat bardzo trudny, o ile w przypadku CMS-a i stron informacyjnych możemy bez większych oporów ukryć część informacji przed użytkowniki urządzeń mobilnych, o tyle w sklepie jest to mało profesjonalne. Dlaczego? To proszę sobie odpowiedzieć na pytanie co ukryć w koszyku:
- zmianę ilości?
- usuwanie produktów?
- podsumowanie zakupów?
jak już odpowiemy sobie między innymi na te pytania to trzeba to samo zrobić dla innych stron związanych ściśle z sklepem internetowym.